WAŻNY KOMUNIKAT

  • Drukuj

 

   W związku z obowiązującymi obostrzeniami, obejmującymi ograniczenie bezpośrednich kontaktów do niezbędnego minimum, Miejska Biblioteka Publiczna począwszy od 22 marca 2021r. będzie działać na zmienionych zasadach.

Procedura wygląda następująco:

  • czytelnik zamawia wybrane publikacje poprzez:

 - telefonicznie: 74 8510975

 - e-mailowo:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 - katalog on-line poprzez portal „szukam książki”: https://xn--szukamksiki-4kb16m.pl/SkNewWeb/bstart/1040

  • bibliotekarz po skompletowaniu zamówienia czytelnika umawia z nim termin odbioru na konkretną godzinę,
  • bibliotekarz rejestruje zbiory na koncie użytkownika i przygotowuje paczkę z zamówionymi egzemplarzami,
  • o umówionej godzinie bibliotekarz przekazuje paczkę czytelnikowi, tzn. zostawia ją na stoliku przed wejściem, którą czytelnik odbiera i zostawia ewentualnie zwroty.

 

 Dodatkowo biblioteka podejmuje następujące działania na rzecz użytkowników:

- wprowadzenie większego limitu wypożyczanych egzemplarzy,

- przedłużenie okresu wypożyczenia,

- wstrzymanie naliczania kar za nieterminowe zwroty do czasu zakończenia epidemii.

 

Dni i godziny otwarcia biblioteki pozostają bez zmian, tj.:

poniedziałek, wtorek i środa – od 9.30 do 17.30, czwartek nieczynne, piątek od 8.00 do 16.00